Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Ruilen of retourneren kan bij kidsstore.nl. Als je onverhoopt niet tevreden bent, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, aangeven dat je (een deel van) je bestelling terug wilt sturen.  Daarna moet je de artikelen binnen 14 dagen na aanmelding van je retour naar ons opsturen. Als we de retourartikelen hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag terug. Als je de hele bestelling retour stuurt, krijg je ook de betaalde verzendkosten terug.

Artikelen uit de supersale kunnen NIET online geretourneerd worden. Je kunt ze wel omruilen of terugbrengen in onze winkel in Almere.

Om artikelen retour te kunnen sturen, moet je ze aanmelden als retour. Dit kan via info@kidsstore.nl. Wij sturen je een instructie wat je moet doen. Sowieso moeten de artikelen in originele staat en verpakking worden teruggestuurd, inclusief het aangehechte artikelkaartje. Het artikel moet goed verpakt zijn, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het transport van het retour sturen, artikelen die zoek raken of beschadigd raken tijdens het transport, worden niet door ons vergoed.

Als je ze hebt aangemeld, moet je de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug sturen. We accepteren alleen retouren die bij ons zijn aangemeld en waarvoor de instructies gevolgd zijn. Retouren die niet binnen de gestelde termijn of volgens de instructies zijn opgestuurd, worden niet geaccepteerd. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. 

Je kunt een retour aanmelden door een mail te sturen aan info@kidsstore.nl.

Het retouradres is:

Kidsstore B.V.
Markerkant 12 6 09
1314 AK Almere
info@kidsstore.nl
036-8200364

KvK: 68885377
BTW: 857633351B01

We storten de bedragen die je terug krijgt voor de geretourneerde artikelen zo snel mogelijk op je rekening. We doen dit uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van de retour, maar daarmee mogen we wel wachten, tot we de geretourneerde artikelen ontvangen hebben. We storten het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 

Als je de hele bestelling retourneert, krijg je van ons ook de verzendkosten terug. Stuur je een gedeelte van de bestelling terug, dan storten we het aankoopbedrag van de geretourneerde  artikelen terug.
 

Ruilen

Als je een artikel wilt ruilen, dan verzoeken wij je om eerst het te retourneren artikel aan te melden en vervolgens het gewenste artikel te bestellen via de normale bestelprocedure op de website, zodat het voor je gereserveerd staat. Als je een retour via de mail hebt aangemeld, dan ontvang je per e-mail een bevestiging.  

Plaats je nieuwe bestelling en kies als betaalwijze bankoverschrijving. In de opmerkingen geef je aan dat het om een ruiling gaat, vermeld daarbij het originele ordernummer. Wij zenden daarna wij het nieuwe artikel naar je toe. De verzendkosten van de ruiling zijn voor onze rekening.  

Artikelen uit de supersale kunnen NIET online of per post geretourneerd worden. Je kunt ze wel omruilen of terugbrengen in onze winkel in Almere.
 

Garantie en klachten

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. Neem dan direct event contact met ons op via de mail. Liefst met telefoonnummer, zodat we met jou kunnen bespreken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Als het gaat over een klacht over een artikel, stuur dan even een mail met een foto van de klacht. 
We doen ons best er zo snel mogelijk op terug te komen, maar uiterlijk binnen 14 dagen hoor je van ons.

Als we er samen niet uit komen, kun je een geschil indienen via het Europees ODR Platform.

© 2011 Kidsstore.nl | Site door Iconum e-Commerce